Alla är lika mycket värda, egentligen.

Nu är jag hemma hos farmor, har hunnit fått pengar :)
När jag kom hit va nåra av kusinerna, faster, morbror och nåra andra här. Skit kul o träffa dom faktiskt. Sen har vi mest pratat och kollat lite på tv. Min data är lite små knas, men vi hoppas att de är pga vädret. Jag kom och tänka på alla som faktiskt sitter helt själva nu över jul, hur många som inte ens har nån familj att fira med. Och här sitter vi och ser de här som en självklarhet. Träffade min yngsta farbror idag, de är första året han inte friar jul med farmor och farfar. Men han öppnade alla julklappar och allt idag, liksom han ser verkligen julen som en självklarhet och alla traditioner som tillhör julen. Men kom på att EMD faktiskt gjort en låt om de här. Jag tycker iaf de är så jävla fel att alla inte får ha en underbar jul.



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0