vart är min bok?

Nu börjar man se golvet på mitt rum, har hållt på nästan hela dagen. Eller njaa nån timma kanske, haha. Jag kan ju egentligen inte göra så mycket eftersom det inte är målat än. Men lite ordning börjar jag få. Men sen är det bara de att jag har letat hela veckan efter min Sandor/Ida men jag hittar den inte. Innan flytten så låg den bland alla andra böcker och nu är den spårlöst borta. Och eftersom att vi ska läsa den i skolan nu behöver jag den. Så om nån här i världen råkar ha min bok, så säg till. Nu ska jag sätta mej och plugga lite. Har nämligen No,So,Engelska,Spanska och svenska men jag hittar ju inte boken. Skolan tar verkligen knäcken på mej, men jag måste ju. Vi får se hur det blir imorgon jag är ju inte helt frisk, och det kanske är bättre o vara hemma o bli frisk.
Som sakt så ska jag plugga lite sen hoppa ner i ett bad.


Kommentera
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

samma här :/ du får krya på dig gumman!

2009-08-30 @ 19:20:42
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Laila

vad duktig du är =)

2009-08-30 @ 20:12:15
URL: http://Lailaaziz.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0