vaf*n skärp er...

Nu har jag precis målat naglarna hinner egentligen inte skriva, för jag ska fixa ögonenbrynen och plugga innan 9. För då börjar en film, kommer inte ihåg vad den heter. Men ska iaf kolla på den med mammsii.

Jag måste bara få skriva av mej lite.... Jag är så sjukt jävla trött på alla surfittor i min närhet, förlåt för språket men ni måste ju fatta. Alla är på så sjukt dåligt humör, och är dom inte det så har dom andra problem. Som bland många av mina nära och kära ska gå ut över mej. Det är många kompisar som är sura på nått annat eller har jobbigt med sin familj eller nått, men dom tar ut det över mej. Och jag orkar verkligen inte bry mej längre, är dom sura så byeebyee med min kontakt till dom. Sen kan dom ju självklart komma tbx när det är bättre. Jag har verkligen tagit steget nu, bryr mej inte. Även om det självklart är jobbigt o förlora nån nära. Men jag bryr mej inte, jag har börjat blivit mera "ytlig" lr ni kanske fattar vad jag menar. Så ska ni ha kontakt med mej så får ni fan skärpa er. Och dessutom om ni har varit en av mina bästavänner, ta fan inte parti för nån annan som ni knappt kännt ett år. Nu ska ni inte behöva lyssna mera hahaha,ville bara få det sakt... (:

puss på er gullungar!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0