todääjj

Nu har martina nyss gått. Gick med henne en bit tills vi mötte jonna, då vände jag och mynta. Så nu har jag svarat på alla era gulliga kommenterer. Och till alla er som skriver om mej och "honom" ,  ni är jätte gulliga. och vi är tsm. Jag är nog bara galet kär i honom. Jag vill inte skriva för mycket om vem han är och så här i bloggen. Finns många läsare som känner mej peronligen och jag vet att det kan skapa promblem.
Jag och martina skulle ju åka in till stan och köpa en jacka till henne, men vill ni veta? vi gick inte ens in i denaffären haha. Vi började med i hitta ett bikbok, dör hon köpte ett par jeans. Som jag hittade, fy fan va jag sprang runt i affären och letade efter henne storlek. Det är så konstiga storlekar där. Sen hittade jag en skit fin tröja, en "tjock" tröja. Men ni vet typ tunnt stickad. Sen gick vi vidare och gick precis förbi utanför gina när jonna ringde och bad oss gå in och köpa ett par jeans till henne där. Så martina köpte det och jaghittade jätte söta örhängen och en klänning. En orange, jag har blivit helt kär i det. Som ni kanske märkt så älskar jag o vara udda, hehe! Efter det åkte vi hem , det va så sjukt varmt och mycket folk där inne. Men iaf sen fick vi ta en promenad hem. Och så lagade vi mat, kyklingbitar och klyftpotatis. Och den här gången jag använde ungnen gick inte brandlarmet (: dukitg flicka, Hannah!!
Sen fick martina nåra utslag på hela  benen så jag fick smörja in dom i flera lager.
Nu ringde precis pappa och imorgon åker jag till honom och är där tills på söndag lr måndag vi får se. Min lillabror fyller ju år på söndag så vi ska fira honom. Jag tänker inte ta med mej dator, behöver nog vaa borta från den ett tag. Dessutom så tänker jag inte använda mobilen mycket alls... känner att jag inte orkar. Men vi får se hur det blir med den saken , hehe (:
Nehe, nu ska jag ta tag i alla kläder som ligger i min säng. Sen kanske det blir en film, visst låter det mysigt ? aa tycker jag oxå!


Gina - 49 :-






Cubus - 99 :-


Kommentera
Postat av: clara

fint:)+ billigt oxå:)



Najs blogg

2009-08-07 @ 20:16:47
URL: http://sheting.blogg.se/
Postat av: Sara

Det känns som att hela Sverige äger en sådan där tunika från Gina, haha!

2009-08-10 @ 14:53:16
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0