kvälls planer

Nu har jag ätit lite och är hemma i lägenheten. Jag åkte ju hem till huddinge, duschade och fixade mej dära. Men jag börjar faktiskt trivas mera här. Vilket är tur, och ikväll nån gång kommer min målare hem, så hoppas på fint rum innan skolan. Jag ska snart åka och möta upp märta, vid stureby och sen vidare. Vart vet jag inte men vi ska iaf leka med emil,jocke och dennis. Dennis va nån jag träffade för första gången igår, skit trevlig liten sak. Och aah, jocke har ni väl fattat vem han är(?) haha och emil aa, egentligen är det liskom honom jag har kännt längst. Lr njaa kännt, vi började typ smsa i våras. Sen tog hans underbara kompis kontakt med mej, och nu är jag fast limpad vid honom. Sitter här och väntar på ett sms från martina, så jag kan åka och möta henne. men vi hörs ikväll... pussisaarr


Dagens outfit:

Leggins - HM
Linne - Gina
Tröja - KVB







Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0