fredag och ingen vill leka?

Nu är jag hemma igen. Det blev ingen solning, märta skulle till nåra bekanta och felicia in till stan, så jag åkte hem och det är fredag. vafan veckans bästa dag, och jag ska sitta hemma. Nej det här funkar inte. Hoppas på att hitta nån som vill leka med lilla mej. Har en liten älsklignsvän som vill att jag ska åka till sollentuna och kolla på hans match, men det är ju verkligen inte kul o åka dit ensam, men ingen vill följa med. Eller alla är upptagna. Egentligen kanske det skulle vara skönt o vara hemma o fixa här på rummet och sen börja plugga, jag vet en fredag, jag borde förbjuda mej själv. Men vi har så sjukt mycket till nästa vecka. Så jag måste nog. Dessutom är jag sjukt jävla trött. Skulle vilja åka en snabbis till farsta oxå, och kolla om jag hittar nåra skor. Behöver nåra till, men mammsen sover just nu. Får se när hon vaknar. Nu funderar jag på o sova en stund jag oxå. är verkligen skiiiit trött. Hörs senare, puss!



Steffi och martina, love !

Kommentera
Postat av: CHANELLE

SV; ska nog kolla tv ;)

vad grö du?

2009-08-28 @ 16:41:50
URL: http://chanellle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas du får det kul ikväll iaf :) Och att någon nappar! Ja det ska bli mysigt, var ett tag sedan jag hann träffa min sambo känns det som. Så det blir mys.

2009-08-28 @ 18:42:08
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här babe ;-)

2009-08-29 @ 14:40:40
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0