du är knepiiig!

Hoooooola bloggen (: saknat mej? Jag vet jag har inte skrivit på hela dagen. Men jag har faktiskt inte varit hemma.
Jag hem till martina och väntade på henne och kollade på desperte housewifes. När hon va klar åkte vi till gullmars och mötte upp Emil, Jocke och Dennis. Sen åkte vi hem till Emil, och hämtade tröjor, haha. Det va sjukt kallt. Sen gick vi runt lite och hamnade i den dära parken som vi va i sist, när manda va med. och ahahahah den här gången va vi ju 5 men alla fick plats i det dära skit lilla huset. När jockes ben låg i mitt knä, martina typ på mej och aa ne men vi är FULLT normala... Sen va jag och en viss liten "vän" ensamma, ett tag. Senare kom nåra till som vi va med på thevocie. aa, asso jag kan inte skriva så himla, eller jo men inte i minsta detalj. Finns viss avensjuka bland en del läsare. Vid typ 6 åkte jag och märta till donken och åt. Sen hem til mej, och nu har jag fixat en ny blogg till henne.  MARTINA  !! Hon har inte skrivit nått än men det kommer. Även bilder från idag kommer. Jag har alla på martinas mobil.
Nu ska jag svara på alla kommentarer, sen ta bort sminket och kolla på film. PUSSSSSSS!


Kommentera
Postat av: CHANELLE

SV; idag har jag varit med några kompisar och sen varit i stallet ;)

haft en bra dag? ^^

2009-08-17 @ 22:21:51
URL: http://chanellle.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0