tröötteer!

Hoppslan! hahah, Jag är på rätt bra humör för tillfället.
Jag har verkligen varit trött hela dagen, försov mej lite. Men inget som förstörde. Sen har liksom hela dagen varit seg... och sista lektionen ska vi läsa i 1 timma, och jag blir så himla trött av o läsa så det va verkligen inte dagens bästa. Efter skolan hann jag en snabbis hem till martina, sen hämtade mamma mej och vi åkte till nåt nytt stället i högdalen, och köpte nytt koppel till voffsan och mat o så. Nu har mamma åkt o jobbat.... så jag tänkte överraska henne med att ha packat upp lite. Och fixat på mitt rum. Jag vet att det inte brukar bli så men nu måste jag verkligen! Så vi får höras senare...PUSS



Bild från UNG-veckan... fan va jag saknar sommarlovet!!

Kommentera
Postat av: Sandra

Också sjukt sliten idag.

Tack :)

Jodå det är mkt bra. Själv?

2009-08-26 @ 21:49:33
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: niki

2009-08-29 @ 20:12:55
URL: http://addibpour.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0