träffa "A" och ralle.... eller ? ;P

Hola amigos!
Såg att martina årecis gästbloggat, men wtf många inlägg är bara bra. Jag har iaf hittat kläder nu. Och jag lovar, martina överdrev inte när hon förklarade hur det ser ut på mitt rum...! hela min garderob ligger ju på golvet, eftersom jag snart har flyttat alla kläder från huset. Men jag har iaf på mej mina trasiga jeans, leopard linne och amanda rosa tröja. Dagen har väl varit piss, men egentligen rätt skönt o komma tbx till det normala. Även om jag skulle behöva ha sommarlov i nått år till. Det va iaf skit kul o se alla 96or som har börjat i våran skola nu, shiit värsta fjortistjejerna. Dom kommer nog inte bli så älskade kan jag säga. Nu ska jag och märta försöka få tag i "A" och ralle(?) och åka in till stan o träffa dom.
Ska försöka hinna med lite kommentarer nu innan, puss!!!


Juste, såg att nåra undrar vem "A" är... och jag har skrivit det tidigare i bloggen. Men har nu beslutat att jag inte ska skriva så mycket om honom, han får helt enkelt vara hemlig, ett tag. Men om nu jätte gärna vill veta, får ni leta bland gamla inlägg. Vart och hur länge sen tänker jag inte säga.



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0