jocke <3 emil

Godmorgon (: uppe med tuppen? japp detär vad jag är... hmm vaknade kl 10, aah jag vet kl 10! Då ringe jag halva sverige, väckte danne,emil och jocke. Så nu ska vi snart åka och möta dom på gullmars. Jag är sjuuukt trött, låg och pratade i telefon till typ 4, med jocke. hahahah, snutten! Men iaf nu ska vi göra iordning oss, sen åker vi.
Jag vet att min blogg är rätt tråkigt just nu, men det är ju ung08 och jag är knappt hemma, och när jag är det. har jag inte ork lr lust o skriva i bloggen. sorru!
men puss på er


Kommentera
Postat av: kristina

hej hur är det ? :D

2009-08-13 @ 11:38:56
URL: http://kkristinacheikho.blogg.se/
Postat av: j

svar;tack:)

har du för dig idag då?

2009-08-13 @ 13:01:49
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: steffie

heeej XD är du och kollar på ung 08? vore kul om vi kunde ses är:P

2009-08-13 @ 19:15:22

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0