Ingen vet med mej !

Hemma igen.Det blir verkligen aldrig som jag säger, och jag får verkligen aldrig träffa min "A". Joodå, klart jag får. Men han är tränings narkoman till 100%, vilket betyder att han liskom aldrig har tid för lilla mej. Och nu har jag börjat skolan, så egentligen tycker jag att han kan ta tag i livet och komma till mej ist eftersom han börjar skolan om typ en vecka (?). Men saksamma iaf nu är jag hemma igen. vi har varit och hämtat ännu mera kläder. Jag får liskom inte plats? Jag ska iaf ta tag i det nu, och städa lite på mitt rum. Sen hoppa in i en dusch, och sen ta tag i alla kommentarer!... men som ni märkt vet man ju aldrig med mej. HAHAHAHA




Shiit det ser ändå rätt fint ut på kortet ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0