HEMMA IGEN!

Hej på er!!
Allt bra med er?Jag har saknat er.
Själv kom jag precis in från en promenad med mynta. Som ni vet har jag ju varit hos min pappa i helgen. Mötte upp Sandra i farsta, sen på kvällen va ju jag måns och pappa på cirus. Och egentligen tycker jag inte om det överhuvetaget. Men vad gör man inte för sin lillebror (?!) . Efter det åkte vi ut till V.haninge. På lördagen solade jag typ hela dagen, va iaf i solen typ 90% av dagen, tror ni jag fick nån färg? verkligen inte så mycket som min pappa. Och han va inte ens i solen... knas. Men iaf jag drog med familjen ner till stranden 2 ggr, det är liksom typ 500 meter till havet. Sen på kvällen åt vi kräftor, och fixade inför lillebrors födelsedag. Imorse gick vi upp vid 7 och firade min egen älskling. Han är världens bästa lillebror (: Under dagen har det varit massa barn hos oss och jaghar suttit i fiskdammen, haha "lektant" . Sen åkte jag hem vid 6 och då åkte vi och började flytta saker till nya lägenheterna. Skit mysigt!

Nu behöver jag nog lite egen tid och bara låta känslorna komma ut...

jag hatar att jag älskar dej

.


Kommentera
Postat av: linnéa orhagen

answ: den har bara varit bra :) å din ? kram

2009-08-10 @ 00:48:37
URL: http://plaaza.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0