Godmorgon

Alla vakna?!
haha, visst är jag duktig. Jag hinner med ett inlägg på morgonen idag. Jag börjar kvart i nio och gick upp i tid, vilket betyder att det blev en lite extra stund för bloggen, och alla läsare. Efter skolan åker jag nog direkt till stallet, slutar kvart över tre (?) Ingenaning när jag kommer hem, vi ska även flytta det sista idag. Så jag hjälper nog till med det. Ska försöka hinna med ett inlägg innan jag somnar. Nu på morgonen har jag inte gjort nått speciellt, ätit för mycket frukost vilket betyder att jag kommer ha ont i magen hela dagen... jaja. Vet inte rikitgt vad jag ska skriva så det är lika bra o sluta nu!
Hörs ikväll PUSS



Kanske inte dagen bästa bild.. men faceloooook iaf (:

Kommentera
Postat av: Jagheterintesune

Följa varandra via bloglovin? :D Kramar

2009-08-27 @ 20:15:55
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0