FANFANFANFANFAN

Du förstog aldrig mina sanna känslor för dej. Jag vill fortfarande ha dej.Men du har tydligen valt nu och jag kan inte krypa på mina bara ben efter dej hur länge som helst. Men jag vill inte, jag vill verkligen inte gå vidare. Jag vill ju ha dej ingen annan. Allt va så jävla bra, allt va helt perfekt. Det va som i en film. Våran kvällar som gled in långt på nätterna, det är sånt som liksom är så speciellt. Våran framtids planer. Men dina känslor verkade inte vara sanna, dom verkade inte vara som du sa och som du visade. Jag trodde inte att jag skulle åka tbx till gammal om du släppte mej men det gör jag, och du vet precis lika väl som mej att jag verkligen inte vill det, jag vill inte tycka om honom.
Det är dej jag vill älska, bara bara dej!!!!


Kommentera
Postat av: maria fia.

min dag ha varit toppen ändå...

ALLT är bara bra med mej kan jag looova!! ska krypa ner i sängen nu o hoppas på att ja somnar..

som sagt ja är mörkrädd hahaha!

vist ja är barnslig

2009-08-04 @ 01:59:56
URL: http://meeriah.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0