"victor vår stjärna i mörkret"

Har du hört om den lilla söta victor?på 1,5 år som i tisdags somnade in i svår cancer. "victors vår stjärna i mörkret" är en insamling med pengar som går till banrcance fonden, dom tjänade in runt 110 000 kr på bara ett dygn, det är bra att det finns människor som verkligen bryr sej. Tänk om det händer med nån nära? Min mormor dog i cancer i slutet av sommaren därför vet jag precis hur det är att förlora någon,allt går så fort man hinner knappt med själv. Vila i frid Victor

Jag har nyss kommit hem från skolan, jag vet att jag sa att jag skulle åka till stan eller farsta men amanda slutar inte fören 3 så vi tar det då. Det blir farsta eftersom vädret inte är det bästa. Efter det så kanske jag möter upp mamma i bandhagen och hjälper henne lite på jobbet så jag kommer nog hem rätt sent. Tyvärr har jag glömt min kamera i min kompis jack ficka, så det blir inga bilder. Nu ska jag kolla lite på datan och vänta på amanda som nog kommer snart... kisses!

Dagens outfit:
Svarta leggins - gina
klänning - gina
Stick tröja - bikbok

Kommentera
Postat av: louise

sv; jaså va mysigt!=)

kramisar

2009-04-15 @ 17:50:51
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: my

jag läste det, riktigt sorgligt! men som du säger, väldigt bra att se hur folk faktiskt bryr sig

2009-04-15 @ 22:23:59
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0