Vickan du är UNDERBAR

Hon är verkligen jordens ängel, undra hur många gånger hon hjälpt mej när jag har panik för minsta lilla. Alla borde verkligen ha en vän som henne, tänk va livet skulle vara lätt för alla då och alla skulle vara lyckliga.

Tänk om det skulle kunna finnas nått som hjälper mot en liten flicka som går mej på nerverna, hon är verkligen för mycket. Visst jag har oxå gått på hennes skämt om vänskap, vilket tydligen många andra oxå gjort. Men nu är det inte det jag irriterar mej på utan det är liskom att hon gör precis allt som jag, hon säger alltid " jag är verkligen alltid mej själv" haha lillagumman där har du fel!

Men nu slutar vi prata om henne jag blir bara sur. Vad har ni gjort idag då? Som ni säkert vet så var det en familj här och köpte kaninerna. Guud vilka söta barn det var, kaninerna kommer trivas som ficken i vattnet hos dom. Även om det just för tillfället känns ganska så tomt , men det gör inget eftersom jag vet att dom har det bra. Vickan har hjälpt mej med bloggen så nu börjar det väl likna nått igen, kände att jag ville förnya mej lite oxå, vad tycker ni?
Jag har precis bakat klart en kladdkaka men jordgubbar och florsocker på, bara längtar tills mamma kommer hem så vi kan äta den, men kanske tar en liten smakbit innan, hihih.
Funderar på om jag ska ta ett ryck och byta bord här inne...igentligen skulle jag vilja göra om helt här på mitt rum men jag vet att jag inte kommer orka det inte just nu iallefall. Det får nog bli när amanda kommer hem så hon kan hjälpa mej! Jag saknar henne jätte mycket men hon kommer hem imorgon, vi har massa planer för veckan och helgen, med min älskling såklart, jag ska ju kidnappa honom nu...skriver lite senare.


Ser den inte underbart god ut?


Kommentera
Postat av: Louise

SV: härligt!

samma här!=)



allt bra med dig?

kram!

2009-04-12 @ 22:17:07
URL: http://lojsss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg du har :)

Kram

2009-04-12 @ 23:03:35
URL: http://amandathapanda.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0