min meiling..!!

Snart kommer mamma hem och meiling, åhh har saknat henne hoppas hon stannar en stund. Ni som inte vet vem det är så är det min "storesyster". Träffar henne inte så ofta så det ska bli mysigt.
Jag och mina söta ska träffa snart oxå det blir nog bara en hemma kväll och kolla på film, kanske är ute en stund först vi får se vad klockan blir innan vi träffas. Vi ska iallefall ta massor med bilder så dom får ni se ikväll, vad ska ni hitta på en fredag kväll som denna då? hoppas alla får en trevlig kväll... om jag inte skriver något innan så blir det nog senare ikväll.





världens världens bästa storesyster till 100%



Kommentera
Postat av: Du vet inte

Det där är ju inte ens din riktiga syster !



Det är fult att ljuga i sin blogg , haha (:

2009-04-20 @ 11:33:58
Postat av: amanda

Det dära är inte äns din riktiga storasyster!



Det är fult att ljuga i sin blogg.

2009-04-20 @ 18:23:46
URL: http://hhuddinge.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0