vad ska ni göra ikväll??

Jaha aa, nu sitter vi här eller flingan och martina ligger i min säng och läser gamla sms. haha så som får ju en del skratt anfall.
Funderar på om vi ska fixa lite mat snart, mamma verkar inte så seriös jodah men hon är sjuk. Sen så hoppas jag på att kunna åka till martin, dom har nån sak på deras skola. Så jag martina och flingan tycker att vi kan åka och "hjälpa" till haha fast han vill inte precis det.
Men nu så ska vi laga mat och sen om vi inte åker till honom så antar jag att vi går ut en stund, vädret är ju underbart!!



Lite bilder tagna under eftermiddagen




Kommentera
Postat av: louise

sv; jag med, så himla roligt är det alltså!:D jag åker dit om exakt fyra veckor och d bnlire åka av!

idag har jag haft föreställning, vad har du gjort?:)

kram

2009-04-24 @ 22:44:53
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0