tråkigt..

Just nu sitter jag här och har tråkigt, funderar på om jag ska fixa lite med designen, fast det orkar jag nog inte...Lägger upp lite bilder istället. Min älskling har lovat att han ska ringa om 5 minuter, men haha det får man ju se hur det blir med den saken, slutar säkert som vanligt att det är jag som får ringa. Eller så somnar han, det är tydligen hans kärlek till mej. Nej dah, han är helt underbar på alla sätt, och det som hände idag skit samma, man ska inte lyssna på andra.
Nu får jag väl vänta på att han ringer, och kolla på min film.. kanske hämta nått gått där uppe.
Jag och världens bästa lillebror..!

Jag älskar dej syster!

Foto taget på mammas födelsedag

Jag nån dag i veckan








Hörs senare, pusspusspuss

Kommentera
Postat av: nikolina

tittade in på din blogg en sväng.

ville bara säga att du har sjuuuuukt fina ögon!

2009-04-06 @ 09:22:43
URL: http://nikolajsan.blogg.se/
Postat av: nikolina

tack fast den är inte så speciell...

2009-04-06 @ 10:41:30
URL: http://nikolajsan.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0