torsdag

Hej bloggen!

Det blev en hemma dag idag oxå, vilket betyder ingen ridning idag. Fast vi har teoriprov idag, vilket är lite skönt att jag missar eftersom jag inte varit med på dom sneaste teori lektionerna så jag vet inte rikitgt vad provet handlar om.
Jag ska iallefall plugga lite nu eftersom jag inte är i skolan, sen ska kommer jag väl somna en stund. Men det gör mej iaf friskare =)
Jag börjar känna mej rikitgt peppad inför kursen som börjar på tisdag, det ska bli jätte kul. Hoppas på att kanske få med mej nån kompis som kan ta kort, hehe. Den kommer hålla på till mitten av juni ungefär... eller 7 veckor om jag inte har helt fel. Jag vet inte rikitgt vad jag ska skriva, så jag får hitta på nått och skriva lite senare. Hoppas alla har haft och kommer ha en bra dag, puss och kram


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0