torsdag

Hej!!
Jag har nyss kommit hem från stallet, red winden. Han va verkligen helt underbar idag. Red honom jätte mycket förut ett tag då var det bara han... och han är verkligen inte samma häst som då, han har blivit jätte mycket mer utbildad.
Skoldagen var väl helt okej. Vi ska börja med en konstprojekt, och skapa en bild med inlevelse och massa saker, sen ska det vissas upp på stockholms läns landstings museéum. När jag kom hem möttes jag av en överlycklig lite pepsi, som inte tycker om att vara helt ensam hemma, nu är hon helt galen och springer runt me fjädrar i munnen upp och ner för trappan... =P
Det ska tydligen bli bra väder i helgen, hoppas att min bebis inte ska åka till sitt land jag vill ha honom hemma, hehe....

Nu ska jag hoppa in i en dusch sen sätta mej och äta o plugga lite faktiskt, det behövs. Eftersom mamma jobbar sent idag så är jag ensam till runt 9 halv 10 rätt så skönt faktiskt. slänger in lite bilder och så senare!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0