Söndag

Jag har verkligen sovit inatt, räknade ut att det måste blivigt runt 12 timmar, vilket är jätte bra för mej. Känner mej lite bättre idag faktiskt även om jag fortfarande har ont i halsen. Började dagen med att dricka te så det hjälpte verkligen ska nog ta en kopp till om en stund. Sen gick jag ut och åt frukost och solade lite på altanen, men det blåser ju fakitkst rätt mycket från och till. Jag pluggade lite men har fortfarande mycket kvar. Så det är väl det jag ska göra idag. Vi får se om det blir nått med amanda känner att jag behöver vila och bli frisk om jag ska orka hela veckan i skolan. Nu är det bara typ 30 dagar kvar i skolan helt underbart, jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mej på skolavslutningen. Måste hitta nått till när min syster tar studenten oxå. Fast jag har typ inga pengar, hoppas på att få buren såld och pengar av mamma kanske =P Nu måste jag sätta igång med pluggandet. KRAAAM

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0