sola sola sola...

Hej hopp, tisdag är det idag och solen är framme även idag. Så jag tänker inte ägna så mycket tid framför datorn. Jag ska börja med att ta ut kaninerna i det underbara vädret. Sen ska jag göra frukost och äta den ute. Hade igentligen andra planer för idag, som att åka till farsta men inte i det här vädret =O nu ska jag bara sola och njuta av livet. Planerna för eftermiddagen är nog att jag eventuellt ska gå och hämta morriz, annars så åker jag nog till stallet eller åker och träffar nåra kompisar, men vi får se. Dagens outfit och lite sånt kommer nog senare. Man kan aldrig få nog av solen, glöm inte att njuta!!

Kommentera
Postat av: Michaela

tack så mycket! :D kul att du hitta hit

2009-04-07 @ 14:20:51
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: My

Min dag... nja lite långtråkig faktiskt, kom på att jag var tvungen att plugga matte, inte kul!!! Men snart ska jag iväg på tjejmiddag vilket blir lite roligare än att sitta här själv =)



Sj, har din dag varit bra :D

2009-04-07 @ 14:37:40
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0