skolan....

Nu har jag gort iordning mej och ska snart springa iväg till bussen. Planerna för idag är väl först skolan och sen ska jag träffa min älskling, som äntligen har kommit hem så nu behöver ni inte läsa mera om hur mycket jag saknar honom =P
Mamma har redan åkt till jobbet jag hann knappt säga godmorgon innan hon gick, vi brukar alltid ha små mysiga stunder på morgonen men sen hon började på sitt nya jobb så blir det nästan aldrig av. Det gick fakitskt rätt så bra imorse även fast jag har sovit länge dom senaste dagarna, jag va uppe redan kvart över 6... så jag fick lite tid över, eller igentligen vill jag ju försöka hinna med bloggen varje morgon, men det brukar inte bli så jag stressar alltid på morgonen. Jag hinner tyvärr inte svara på nåra kommentarer jag får ta det sen när jag kommer hem. Kanske skriver något från skolan sen. vi får se...Såg nu att min blogg har blivit helknas IGEN, men det får jag fixa när jag kommer hem, börjar bli jävligt trött på det hära nu...hopps alla får en trevlig dag,puss

Dagens outfit
Vita jeans leggins - Gina
Grått  linne - HM
Blå tröja - boomerang

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0