mot stan

Heej!!

Nu åker jag och flingan in till stan och möter upp martina efter hennes teater sen ska vi väl bara gå runt och mysa på stan, får se när jag kommer hem. Vädret är ju helt underbar så jag får inte nog av att vara ute så, nu åker vi jag vägrar att vara inne!! Kameran är med och mobilen så klart så det är bara höra av er om det skulle vara nått, jobbigt blir det ju för er som inte har mitt nummer. Nu tjatar flingan så ska väl gå, hehe kraamisar


Kommentera
Postat av: My

härligt somrigt det ser ut, du verkar ha haft en härlig dag.

Själv fick jag spendera fram tills två i en badmintonhall (instängt!) :D

2009-04-25 @ 16:14:29
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0