melodifestivalen 2009

Nu har jag äntligen köpt en ny jacka. En svart från HM, 398 kronor... men eftersom robban är så himla snäll så betalde han den.  Sen åkte vi ut till heron city och gick runt lite på media market, där hittade jag såklart melidifestivalens skiva gissa vem som ville eller snarare skulle ha den, om inte jag. Så nu sitter jag och lyssnar på den, vissa låtar är helt sämst. just nu är det 1000 miles " I can walk 1000 miles to be whit you" älskar den meningen. Eller vad det nu heter i musikspråk, hehe. Sitter och knaprar lite på en dubbel nougat oxå,är rätt nöjd och lycklig för tillfället. Robban ska åka snart tror jag.
Planerna för imorgon är att jag ska vakna rätt tidigt, eller ändå få sova ut. Sen ska jag och mamma åka till farsta och kolla lite. Sen får hon köra mej till stallet,eftersom det ändå är på vägen hem. Jag vet inte rikitgt när jag kommer hem men runt 2 tror jag då får vi se om jag ska hitta på nått med mandusen, kanske åka och träffa min lilla älskling. Tänk att han faktiskt åker på måndag, ååhh usch jag kommer sakna ihjäl mej!!..
Nu ska jag nog ta och lägga mej i sängen, eller om en stund. Känner mej ganska trött, men nu är det ju faktiskt lov oxå.
Men skriver nog imorgon när jag vaknar, och så.
Ha en underbar natt ,puss och kram


Här är min jacka, fast min är svart ni får bild imorgon

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0