Måndag

Godmorgon !!

Jag har precis slängt i mej en macka och gjort iordning mej så nu är det time för skolan. Måste packa lite oxå så detta inlägg blir inte så långt. Efter skolan åker jag nog till stallet det behövs verkligen eller så kanske jag åker med martina till hennes nya lägenhet, vi får se. Men det betyder ju att jag inte kommer att skriva fören ikväll när jag kommer hem. jag HATAR att missa bussen, för här går dom bara en gång i halv timmen och det tar jätte lång tid att gå till skolan. Just igår fixade jag mina naglar så nu ser dom bra ut igen. Hoppas alla får en bra dag i solen, kraaamis



Just det var en "anonym" som undrade om jag red på ridskola... och ja  jag rider på farsta ridskola. Men även på öknaskolan som är ett gymnasium i gnesta, men det är mest på loven och så. Om det är nått mer du vill veta om min ridning så är det bara fråga på. =) hoppas du fick svar på din fråga


Kommentera
Postat av: Anonym

tack för svaren :) rider själv, skulle bytt till farsta men så blev det inte sen.

2009-04-27 @ 21:49:59

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0