LYCKLIG!!!

tjoolahoppsan alla underbara =)

Jag är jätte jätte glad, har verkligen ingenaning om varför. Men igentligen om jag tänker efter så är allt väldigt bra, jag är sjuuuukt kär och allt är bara perfekt, även om det igentligen inte kanske är bra på alla bitar så struntar jag i det nu och ser bara framåt och älskar alla i min närhet. Vissa har valt att gå och jag bryr mej inte, det är liksom verkligen inte kärlek på riktigt det va bara falskt. Så skit samma mitt liv är underbart ändå =D och jag vill inte leva ett liv utan mina vänner, och speciellt inte utan en sån dag som igår. Först lite varma kärleks känslor med älsklingen och sen typ flera timmars skratt men nåra av mina underbara vänner, Martina,Julia, Jocke, Casper och heeelt sjukt roliga Anton. Asso jag kan inte vara med honom utan att skratta. Vi hade en väldigt komplicerad intervju igår om mitt privat liv och om vad som igentligen händer när min rullgardin är nerdragen och jag och min pojkvän är inne på mitt rum.... haha det skulle ni vilja veta va? ;) Det vet Anton iaf men de är bakom stängda dörrar, dvs. inom våran vänskap.

Fick precis ett sms från min älskling som fick mej att skratta, han har oxå helt sjuk humor. Vad han skrev kan jag tyvärr inte skriva här, eftersom ett antal läsare kommer att ta illa upp. Om ni inte fattar nått så kan jag säga att det verkligen inte handlar om er. Utan mer min fd vänner...=D

Ne nu ska jag nog ta och prata lite med the boyfriend, och läsa lite bloggar. Sen hälsar jag John Blund välkommen in i mitt lyckliga hem och in under mitt täcke (neeej ta inte illa upp han ska bara få mej att njuta av min sömn) haha aa, som sakt jag vet inte vad det är med mej, jag är bara jätte lycklig och lever livet helt enkelt.... Igen kan ta ifrån mej det här, och nu för tiden kan ingen förstöra heller, dom kan ju alltid försöka. Men dom sårar bara sej själva.
Pusspuss på er, juste jag kan slänga inte lite bilder.

Verkligen inte den finaste men....


Julia i sin fina frisyr...måndag



Mina söta tjejor i bussen till högdalen


Fling and I on the way home, you know


Mina bästavänner....!



Är vi inte lite smått heta när vi leker, vid nått dagis??!;P





PUSS OCH KRAM, LÄS IMORGON IGEN
så klart ni är ju trogna läsare ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0