lägenhet!!

Hejsanhoppsan, kom hem från märta för en stund sen. Gud hon har ju precis flyttat till lägenhet och åh nu är jag helt kär och vill bara flytta nu direkt. Mamma har sakt att antingen flyttar vi till en lägenhet, eller så köper vi hus typ i tullinge eller nån stans hon säger att hon vill komma bort, men jag antar att det blir nått hus nån stans som robban kan göra iordning aja bara jag får flytta från det hära, jag börjar vantrivas här inte innomhus det älskar jag men vissa grannar är ju bara helt sjuka i huvet,syftar inte på dom som tar åt sej!
Nu ska jag iallefall ta och plugga lite eller sitta vid datan en stund, blev väldigt sugen på te aja får väl bli det. Kanske skriver senare.
Juste imorgon börjar ju min kurs, känner mej rikitgt nervös. Men amanda ska följa med som stöd hehe. Kameran är iallefall med så det blir massa bilder. Hoppas på att det blir cappuccino igentligen skulle jag ju behöva rida honom genom hela kursen eller winden. Klart jag skulle behöva träna lite med lucky oxå men asså det brukar ju oftast gå bra med honom eller så går det åt helvete så jag tror inte det blir honom.
Snart kommer nog mamma hem, hon och robban har varit eller kanske fortfarande är och fixar med båten. I helgen ska den ju ner, jag bara känner för att flytta dit och soooooola hela helgerna , åh helt underbart. Nej men nu ska jag läsa lite dagliga bloggar och sen dricka te. Kramisar på er!!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0