Lagar mat

Hejsan...
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva även fast jag har varit hemma, men jag la mej och läste en bok som jag har hur mycket som helst kavr i och ska lämna in bokrecension nästa vecka, så jag pluggade helt enkelt. Sen somnade jag och pepsi i sängen och sov till typ 3. Och jag sov verkligen, för när jag vaknade hade jag massa sms och 4 missade samtal och massa saker typ datan oxå. Så det fick jag fixa först och då så ringde jag mamma och hon hade pratat med dom som skulle köpa buren imorgon, och dom undrade om dom kunde hämta den redan idag, så jag fick gå ut och skynda mej att göra iordning den och tömma den.Sen hämtade dom den, och jag fick se deras lilla kaninunge på 10 veckor som dom precis hade hämtat, guud va söt!!!

Just nu lagar jag mat eller den står i ugnen, klar alldeles snart, igentligen väntar jag bara på att mamma ska komma så vi kan äta. Snart börjar hitta hem så jag ska kolla på det, sen kl 20.00 börjar mitt favorit program, det okända och kl 21.00 är det efterlyst så ikväll ska jag bara sitta vid teven.


Det var en läsare som ville att jag skulle skriva lite mera om min bästa kompis som har det jobbigt med kärleken, och ge henne lite tips... jag lovar att jag ska göra det, vi får se om det blir senare ikväll eller imorgon. Men jag hjälper dej gärna för jag vet hur jävla jobbigt det kan vara.



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0