Kaninerna ska säljas

Hejjhopp..!
Hinner inte skriva så mycket för det ska nämligen komma en familj och köpa kaninerna klockan 3, och måste hinna göra iordning dom innan och så. Det ska bli så himla skönt för dom att få komma till 2 små barn som ska ta hand om dom, eftersom jag knappt själv hinner med dom. Och nu ska jag ju börja en hoppkurs på tisdagar vilket kommer betyda ännu en till dag i stallet, och mindre tid för dom. Igår så gjorde jag inte speciellt mycket, vi var och handlade lite jg tjänade pengar, som jag iofs inte har fått än men det kommer.
När kaninerna åkt ska jag nog njuta av solen en stund och sen fixa lite till på mitt rum, är inte rikitgt klar med det än.

Vet ni vad som hnder imorgon?! Min älskling kommer hem =D åhhh, jag ska kidnappa honom och gömma honom under sängen, jag tror verkligen inte jag har saknat nån så mycket, ändå har han bara varit borta i en vecka och vi träffades ändå i måndags. Men ja kärlek är underbart, ibland. Shit nu är dte bara 2 timmar kvar och jag har inte ens börjat, vi får höras senare. Pussar


Kommentera
Postat av: Louise

SV: Låter ju toppen de:D samma här^^

vad händer idag?

2009-04-12 @ 13:26:54
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0