FREDAG!!

Idag är jag på strålande humör och allt känns toppen. Vädret är helt underbart, känner redan nu att det här kommer bli en fredag ute. Som jag själv har planerat det så ska jag vara medjulia för hon skulle tydligen träffanån ?filip? det är antons kompis tror jag så vi ska nog vara med dom, och säkert massa andra oxå. Och eftersom jag fortfarande inte har fixat mina naglar måste jag göra det ikväll....dom ser helt förstörda ut och så har dom blivigt för långa oxå. Jag slutar iallefall kvar i 3 och jag antar att jag nog åker hem då så kanske hinner med ett vackert litet inlägg här. Eftersom både anton och han den dära filip om han nu hette så, bor här i närheten av mej =)
Nu ska jag försöka att få tag på martina,antingen soverhon vilket jag iofs inte tror men jaja. Nu måste jag snart gå till bussen, hoppas alla får en lika underbar dag som jag planerar, haha jag ju tänka mej att det blir sjukt mycket skratt om jag ska vara med anton....

pusss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0