fjortislekar ;)

HAHAHAHAHA..... Världens sjukaste dag, hinner inte berätta så mycket vi slutade iallefall 15.10 då åkte jag martina och felicia till högdalen och solade. Sen handlade vi köttbullar, och åkte hem. Lagade mat och sen gick vi ut, igentligen gjorde vi inget ute lekte lite med kameran och lekte i lekparken (förvånad?).  Sen gick vi hem och satt lite vid datorn, vet ni?? jag har hittat min f.d storebror, dvs mammas förra killes son. Guud det ska bli jätte kul och prata med honom igen =D Som vanligt vill ju martina min lilla fjortis leka lite fjortislekar, gissa vilka som hängde på? om inte jag och flingan.... det blev 3 liter hårspray och vita läppar, verkligen minifjortisar. Haha sen var det bara ta fram kameran . Nu är det så att ni får inga bilder idag, dom kommer imorgon för jag hinner inte nu.  Måste städa mitt rum och sen sova, är verkligen sjuk, men men man får kämpa här i livet.
 
Juste jag vill bara säga att jag har världens bästa storsyster, Meiling. Ingen kan ta det vi har ifrån oss.
Ne nu ska jag fixa på mitt rum innan klockan blir helt jätte för mycket ;P

pusspuss och kramkram

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0