älsklingälsklingälskling

Hur länge är man så här sjukt kär?Ni vet så dära när hjärtat håller på att hoppa ut ur kroppen och man är helt sprallig, och är helt borta när man är med honom, som i nån jävla bubbla. Även om det är helt underbart att vara kär , när det verkligen är på rikitgt. Men sen när det tar slut eller när det bara känns piss mellan sin kärlek och än själv, då är kärlek helvete. Men nu är det en underbar tjej som sitter i den situationen, när allt är piss men fortfarande jätte kär. Men hon måste veta att jag finns för henne till 100%, jag vet hur det är att vara kär men inte att ha det som henne. Gumman, jag älskar dej du är inte värd det här!!

Nu ska jag fixa lite på bloggen. Tror att mamma kommer hem snart., då ska jag väl umgås lite med henne. Sen tror jag att det blir sängen tidigt idag, är trött efter första dagen i skolan hehe. Vi får se om jag skriver nått mera men det tror jag.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0