5 sidor, romarriket....

Nu har jag suttit  och pluggar i drygt 2 timmar. bara historia, har skrivit klart en sammanfattning om rommarriket. Så nu är jag äntligen klar och har skrivit helt 5 sidor, så nu är jag helt slut. Tror att jag har blivit sjuk oxå... mamma säger feber men det tror man ju som man vill om, blir skolan iallefall imorgon. Måste ta hand om lilla älskade martina som har haft ont i hjärtat hela kvällen, är jätte orolig att nått ska hända henne. Men det förvånar mej inte så himla mycket hon måste börja lugna ner sej. Hon har säkert 100 saker att göra hela tiden. Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa lite ur min bok som jag snart ska lämna in en redovisning om oxå.. Hur mycket läxor som helst, har räknat ut att vi kommer ha engelska prov, matte prov, spanksa prov runt 3-5 större redovisningar och läxförhör i so...Just nu kommer jag inte på nått mera men innan sommarlovet och det är 38 dagar kvar idag,,=D guuuud va härligt det ska bli med sommarlov och sommar!!!
Lite bilder från idag och igår. Kameran har varit med i skolan. Juste jag tror att jag har nästan helt har lyckats hålla min älskling hemma i helgen. Men men sovgott alla söta ....

Julia,


Felicia inte bara lite konsentrerad.... martina i bakrunden





Jag på väg hem från stallet





Kommentera
Postat av: my

Jo jag ska se till att berätta allting när jag vet. Om det nu är så att vi ska kampa lär jag ju inte kunna ta med mig datorn, de kommer tro att jag är helt sjuk då, haha.



Är ganska så glad att jag slipper SO om jag ska vara ärlig, alla de där långa arbetena som alltid skulle skrivas, hehe =)

2009-04-17 @ 16:06:40
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0