-

Nu har amanda åkt hem och jag känner att jag ska ägna lite tid framför datorn, och sen sova. Jag vet att det har blivit tidigt varje kväll, men det är skönt att vara utvilad sen när skoloan börjar igen.

Vet ni vad som hänt pepsi?? =O
Hon kom in springande för en stund sen och luktade rikitgt äckligt, så mamma fick lite akut duscha henne idag igen. Och då märkte hon att hon hade fått en jack i örat, någon hade rivit henne och det blödde. Alla klorna på ena baktassen har oxå gått av, så lilla snuttan får nog vara inne närmsta dagarna eftersom hon fortfarande är helt vettskrämd.

Vart har sommarsolen tagit vägen? Just nu så regnar det här, och inte bara lite. Usch det här tycker jag verkligen inte om. Men nu så ska jag fixa lite med bilder, och sen kolla på nån film tror jag. PUSSPUSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0