Sån är jag!

Nu ska jag dra mig mot sängen.
Imorgon ska jag klara en hel dag i skolan, jag ska! Tar med mig lite alvedon,nässpray och halstabletter. Frånvaro är inte min starkasida, på nått sätt ger de mig dåligt samvete. Det känns som jag blir sämre och sämre som människa för varje minut jag vet att jag egentligen borde vara i skolan. Det här kanske låter sjuk för att vara 16 år. Men nånstans är det ju bra och dåligt, för ofta går jag i skolan även om jag är sjuk och då missar jag inget. Dock kanske det är så att min kropp säger emot ibland.. Men skolan är nånting jag är så tokigt viktigt! Att skita i sin utbildning och skolan är som att skita i sin framtid.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0