Ny klipp o färgad!

Min dag har varit en bra dag, som de flesta andra nu för tiden. Fixade stalltjänsten, hade lite teori och sen åt vi en portion majssoppa och sen drog vi igång med ett dressyrpass. Red Bend It för första gången, gick stelt från början. Men efter en stund sänkte han sig och högde ryggen ordentligt. Kändes jätte bra och jag är nöjd.

När vi slutade så åkte jag till globen för o fixa mitt hår. De va hela familjen på besök hos världens bästa frisör så det tog ju sin tid. Mamma fick ny färg, lillebror blev klippt för första gången och jag både färgade och klippte. Så himla skönt med lite kortare och mer ordentligt hår nu, ett hår man kan göra någonting med.





Så himla skönt med lite kortare!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0