Lovets sista dag

Imorse tog jag en sista sovmorgon innan allvaret. Sen packade jag ihop min familj och mötte upp Agneta,min frisör, och hennes dotter. Hennes dotter har för ett tag sen börjat rida och snälla jag ville ge henne nått extra i julklapp så en dag med mig i stallet. Vi fixade o trixade, sen red vi båda två en stund på volten och jag blir varm i hjärtat när Dolly sköter sig så bra. Jag tränade lite stress moment idag. Vi som alltid brukar vara ensamma på volten delade den idag med 3 personer, en skrikande bebis och 2 springande hundar. Ändå skötte hon sig, ängeln! Efter Alina hade ridit och vi var klara i stallet så fikade vi lite och sen hem igen.

Jag är jätte nöjd med dagen. Den va lugn och skön, en perfekt sista dag på lovet. Dessutom är jag alltid så lugn och tanklös i de sällskapet, jag släpper allt och slappnar av. Love it!



Nej det är ingen röd kötbulle, de är jag!





Vacker!



Busan


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0