Hjärnan är överfull

Nu ska jag snart ta en sista kvällspromenad med hundarna och sen hänga i soffan en stund. Imorgon är mitt schema fullspeckat,vill hinna så mycket mer än vad min tid kommer räcka till. Men börjar dagen men en uteritt på Dollysen, ska rensa hjärnan lite. Tömma den på gammalt och försöka komma fram till nånting bra för framtiden. För första gången på länge innehåller mina tankar lite för mycket kärlek, inga kärleksproblem egentligen. Men kärlek som jag själv inom mig gör till funderingar och ja möjligtvis problem. Egentligen är han nog det enda jag behöver just nu...men... jaja det där löser jag i skogen imorgon!


Kommentera
Postat av: Linh

Hej! Fin blogg :)

2012-01-30 @ 16:44:54
URL: http://brunettohet.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0