Fredags chillipill

Dags o blogga rå...
Jag älskar känslan av hur mycket ens vänner verkligen får än att må bra. Idag har jag endast levt på mina vänner, utan domhade jag aldrig klarat idag. Jag klarade skolan upperligt bra, åkte till stallet med Ijaa och Sofie för att kolla och fota deras ridlektion. Det blev inte överdrivet många bilder eftersom jag frös om fingrarna och resten av kroppen. Efter några timmar där mötte vi upp Johanna och sen åktevi och storshoppade. Imorgon händer grejer, men inget jag går ut medfören efter det har hänt. Alltså söndag!

Ikväll är en "ladda batterierna"-fredag. Jag taggar upp för imorgon och håller mig lugn idag, blir en hård dag imorgon. Först jobba några timmar sen direkt hem till Sofie och duscha sen vidare med den kvällen.



I love you!






En av mina glädjespridare!




lektion alá ågesta




Så underbart vackra,mina vänner.


Kommentera
Postat av: Anonym

Älskar dig hannis <3

2012-01-21 @ 11:35:48
URL: http://ijaaa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0