Fredag

Veckan sista skoldag, var inte en så bra dag.
Jag har mått små illa och haft ont i magen hela dagen. Känner inte direkt sugen på o bli magsjuk såhär i skolstarten. Sov en stund när jag kom hem och kunde faktiskt äta ordentlig middag. Men dock blir det en hemma kväll, för att förebygga sjuklighet.

Idag var även en lite konstig humörs dag i min klass. Vissa var jätte glada, andra som vanligt men några väldigt negativa och med taggarna utåt och då tröttnar jag väldigt lätt. Det är abslout ingen bra sida hos mig. Men när folk blir otrevliga, slänger blickar eller skriker argt då blir jag irriterad och de leder till att jag kan bli otrevlig och håller mig undan. Men så får det vara, jag accepterar inte allt. Speciellt inte när andra vill styra över mig.



Körde på lockigt hår idag. Dock åkte det upp i en svans ganska snabbt eftersom de va tokstorm ute.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0