Bildbad!



Julmys med finhunden



Min egen kung!




Nyårs afton mina vänner...



I LOVE YOU!



egobild från min farfar till er, tack o ta emot!








Min finaste ängel.
Min största stolthet.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Hugo, fina kusinen!



Årets hitills bästa inköp!! Mina rutiga pyjamas byxor, jag älskar er



Inte ord kan förklara..♥



Nytt åt, nya möjligheter!



Bildbevis från dom bästa Min kusin Pontus och Magnus! Vi hade likadana hattar på nyår, men vi firade inte tolvslaget tillsammans därför skickade dom en bild. Ja, kärlek och respekt till dom!





Sista natten i Nora ägnade jag hemma hos min farbror Tomas. Med dom här fina barnen, men även farbror o hans tjej Jessica. Hon måste vara den bästa som tagits in i släkten! Vi träffas inte en enda gång utan att göra super roliga saker :D Den här gången tittade vi iofs mest på film och dagen efter myste och gjorde nada. Men bätte avslut på min resa kunde jag inte fått.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0