Svar till EMILIA

Emilia om Stockholms ridhus:
Hej, jag sökte på bilder på google helt random nu eftersom vi håller på med skolproject och jag skriver om sthlms ridhus. Jag såg även att du/nån kramade (på bilden..) hästen Tejas Bellmi från Solvalla :) Jag går på ridskola på sthlms ridhus, och avslutade min guldkurs på Solvalla för någon månad sedan. Jag vet ju inte vem du är, men det var lite kul att vi går/gått på samma ställen. Jag vet att detta är lite random ;)..Menmen, det var allt för mig! Hejdå :p




Hej Emilia, va roligt att du har hittat hit till min blogg. Jag jobbar via skolan på Stockholms ridhus på måndagar och tycker det verkar som ett hel mysigt ställe. I höstas hade vi en intensinkurs på Solvalla och Teja va helt klart min storfavorit :D Du får höra av dig om du behöver hjälp med något eller några svar är det bara höra av dig. Kärlek o Respekt till dig!
08 Februari, 13:33


image description

Tuffa Teja!



En bild på mig och fina PomPom som stod på Stockholmsridhus men dock gick bort för en vecka sen, idag. Han fick tarmvred och det blev sedan väldigt mycket värre. Sorligt och jag verkligen såg framför mig hur jobbigt han hade det när vi gick igenom hansd box förra måndagen.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0