Vinter halvåret? where are you?

Något jag insåg igår kväll när jag och Dennis var på kvälls promenad med voffsan var att det var 1a november och knappast kallt. Jag går fortfarande i tyg jacka, även om jag måste klä på mig under. För ett år sen hade vi snö och minus grader. Igår var det 10 plusgrader klockan halv tio på kvällen.

Jag håller lite smått på o gå in i väggen pga de här mörka. Det blir mörkt redan vid 5, helt sjukt ju. Visst det är ljust på morgnarna. Men ändå har ju nog hellre ljus på kvällen än på morgonen.

Vad tycker ni om att vinern är så sen och att det är så mörkt?




Bild från början av november 2010 i mellersta Sverige.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0