Förlamad arm

Usch som jag mår.
Jag Martina och lillebror gick och matade ankorna, sen blev det en promenad i våren. Vi följde med martina nästintill hela vägen hem. Jag,barnvagn och två hundar på vägen hem. Jag gillar det. Så idag har jag upplevt en folkmassa som spelar kubb och årets första tussilago. Nu är det väl ändå vår på rikitgt.

Vi kom hem vid två och sen dess har jag legat i soffan och sovit. Jag mår inte bra. Nyss upplevde jag något så himla läskigt. När jag vaknade kände jag inte min egen höger arm. Så reste mig upp och den bara hängde efter, jag kunde inte styra den. Samtidigt som jag skrek rakt ut slog jag på den. Mamma började massera den och plötsligt var det som inget hade hänt. Det var hemskt!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0