Senaste dagarna

Jag har haft några underbara dagar i mitt liv. I onsdags var det bal för oss nior. Massa fina pojkar o flickor, OK mat och underbar underhållning. Det blev en sen kväll.
Igår hade vi en kort dag i skolan, innebandymatch och lunch. Sen åkte jag,frida,hugo,viktor och vardy till gömmaren och badade. Jag,frida och hugo gick in och hade galet kul på vägen. Stannade hela kvällen och grillade. Fick lift hem av en ur söt tant.
Idag var det avslutning, sista dagen i kvarnbergsskolan. Hemskt! Jag kramades med alla hur länge som helst. Sen kom efterlängtade Ossie och hälsade på. Vi satt o pratade en stund. Efter det åkte jag o frida hem till mig,bytte om,ut til gömmarn, mötte hugo där. Träffade även Robin Kokkonen, evigheter sen. Vi badade och kastade i varandra i vattnet. Hugo o Robin gjorde nån jävla pakt mot oss, men jag gillaree!

Nu blir det avslutningsmiddag.



9D <3



Jag valde ut mina bästa livvakter till balen!



Frida liftar



bästa



tufff


Kommentera
Postat av: Elin

Du känner så himla många Robin, kan du inte förklara vilka alla är istället? Älskar din blogg!

2011-06-11 @ 12:21:44
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: Sally

Hej Hannah jag undrar bara hur många poäng du gick ut med. skulle vara intressant att veta :)

fin blogg kram!

2011-06-18 @ 22:52:22

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0