Veckorna bara rullar

Jag har inte bloggat på över en vecka, ajabaja! Men förre veckan kom min kusin och faster upp till Stockholmia. Vi var och kollade på hoffmaestro och Eric Saade live på Allsång på skansen. Sen var vi även ute i skärgården en dag. Som en stor fet familj. I torsdags så åka jag med dom hem till mitt Nora, jag älskar denna stad.
Sen dess har jag mest solat,umgåtts med pojkkompisar (eftersom jag är oerhört trött på tjejer), varit på dop för finste Hugo och bara mått bra .. mått underbart!

Nu sitter jag hos min farbror och är hundvakt. Familjen åkte till Kolmården igår och jag och min äldsta kusin unnar dom hundvakt. Pontus ligger fortfarande och sover och jag har hunnit en massa saker sen jag vaknade.. Snacka om att han vänt på dygnet! Dags för lite mer sol, caaaio!



Det var inte långt avstånd mellan oss!



Jag och vackraste lillebror



Mina prinsessor till kusiner!



Just nu.. My Hero ligger och steeker i solen, inta position


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0