hejohå

Igår ägnade jag förmiddagen inne i stan. Jag och lillebror mötte upp bästa Dozzi. Vi gjorde inte så mycket, bara översvämmning på kyrkogården. Lunchade med mamma på uteservering och åt middag på andra sidan stan. Imorse åkte vi ut till Lissma, spenderade dagen där. Nu är jag hemma och ska väl snart möta upp världens bästa Anna och vända ut o in på mig själv...!



Denna snyggingen införskaffade jag mig idag.
Det är fan inte billigt o ligga på topp, men 900:- för att skydda huvudet är det värt.
Den lär bli väl använd i höst.



Almenacka och lite snygga mappar



2 stört fina block + lite pennor ..


Kommentera
Postat av: wilma..:)

vart vart VART köpte du dom där överstrykningspennorna(om det är de?:) ) !!!??? Alltså dom där små pennorna i olika färger...



Fiiin blogg! :)

2011-08-20 @ 22:10:05

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0