Back

Jag har haft en underbar helg , därför har jag inte ens haft tid att starta min dator. Min släkt är ju helt underbar! Jag som älskar min farmor, bodde där. Medans resten av familjen bodde inne hos min farbror, som dock inte var hemma. Vi firade påsk med några kusiner. Jag fick livets bästa påskpresenter!! Tänker inte säga vad det är, hihi :) Jag har solat som en tokunge hela helgen, det har ju verkligen varit sommarvärme.
I söndags åkte vi hem. Stannade på middag och lite annat hos min andra farbror påväg hem, vi är stor släkt jag har 3 stycken! Jätte mysigt.
Umgick med Frida hela dagen igår. Vi hängde i stan, vidare ut till liljeholmen och avlutade vid vattnet med en glass. Snyggingen umgicks med mig till ungefär klockan 10.

Nu är det dags för skola, bara tagga till. 6 veckor kvar, sen är högstadiet klart! Ofattbart.
Min kamera har fuckat ur, så tyvärr får ni inga bilder. Ska försöka fixa den senare idag. Dags att borsta tänderna. LOVE!



Idag eller snarare om ungefär en halvtimme så får jag träffa den här underbara människan.
Har inte träffat min andra halva på över en vecka. Snacka om tom!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0